مسابقه ملی طراحی خلاقانه صنایع دستی

برای شرکت در مسابقات متقاضی می بایست ابتدا در قسمت عضویت در سایت ثبت نام کرده و پس از آن با استفاده از نام کاربری (ایمیل یا شماره موبایل ) و رمز عبور ثبت نامی نسبت به تکمیل اطلاعات اثر و بارگذاری عکس و فیلم آن اقدام نماید.

 از همه هنـرمندان و علاقمندان به هنرهای سنتـی، صنایع خلاق و محصـولات صنایع دستی دعوت می شود طــرح ها و ایــده های خــود را برای شرکت در « مسابقه ملی طـراحی خـلاقانه صنایع دستی» تا تاریخ 1 مرداد 1400، بـه دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند. حوزه های قابل پذیرش: طــراحی خــلاقانه در همه گـرایش های صـنایع دستی تعداد آثار و نحوه ارسال:

۱ _ هـر هنرمند می تواند تا سه اثر را در قالب «طراحـی دستـی، طــرح های سـه بعـدی، نقشه های فنی و یا ماکت» ارائه کند.

2 _ آثـار ارسالی بـاید دارای شنـاسنامه شـامل عنـوان اثر، ابـعاد، تـوضیح دربـاره روش اجـرا، مــواد سـازنده و رشتـه‌های صنایع‌دستی بکـار گــرفته شده در طــرح و ترجیحاً در یک فــایل گرافیکی با ابعاد 35 در 50 سانتیمتر باشد.

3 _ داوری آثار در دو مرحله انجام می‌شود، در مرحــله نخست تصاویر آثار توسط گروه داوری بــرای ورود به نمــایـشـگاه بررسی شـده و در مرحله دوم آثار برتر توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد.

4 _  اعــلـام نتــایج اولــیه 1400/5/5 و اعـلام نتــایج نهـایی و تقــدیر از بــرگـزیدگان در ایــام بـــرگـــزاری جشنواره انجام می گردد. جایزه شرکت در مسابقه: بـه نفـرات اول تـــا سـوم مسابقه طراحـی بـه ترتیب 15، 10 و 5 میلـیون تومـان جایزه اهدا می گردد.